انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی امکان پذیر می باشد در واقع برای اخذ سند تک برگ و تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ باید یکسری امور نقشه برداری برای تهیه مدارک مورد نیاز جهت ارائه به اداره ثبت انجام شود تا برای ملک سند تک برگ صادر شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

انجام کلیه امور نقشه برداری ثبتی امری تخصصی می باشد که حتما باید توسط

متخصص انجام شود و اینکار در حیطه تخصص کارشناس رسمی دادگستری نقشه

برداری یا امور ثبتی می باشد و با دقت بالایی  انجام می شود.

امور نقشه برداری شامل تهیه نقشه یو تی ام،تفسیر عکس های هوایی و ماهواره

ای،تهیه نقشه دو خطی شهرداری، انجام تفکیک و پیش تفکیک آپارتمان و…میباشد.

روش تهیه نقشه یو تی ام به اینصورت می باشد که کارشناس مدارک مالکیت ملک

را از مالک دریافت می کند و پس از بررسی در محل ملک حاضر می شود و با استفاده

از تجهیزات و دستگاه های نقشه برداری دقیق،گوشه های ملک را برداشت می کند

و سپس مختصات ملک را به سیستم مختصات یو تی ام منتقل میکند و در این صورت

ملک دارای مختصات منحصر به فرد خود می شود و در نتیجه موقعیت ملک در سیستم

مختصات یو تی ام تثبیت می شود و کارشناس پس از ترسیم نقشه یو تی ام آن را مهر

و امضا می کند تا مورد تایید اداره ثبت باشد و با ارائه این نقشه به اداره ثبت برای ملک

سند تک برگ صادر می شود.از جمله امور ملکی که کارشناس انجام می دهد تفسیر

عکس های هوایی می باشد که با انجام تفسیر عکس های هوایی موقعیت حدود مرز

های ملک مشخص می شود و باعث می شود بسیاری از اختلافات ملکی که به خاطر

تجاوز به حدود ملک بوده است،حل شود در واقع انجام تفسیر عکس های هوایی در دادگاه

به عنوان یک مدرک معتبر می باشد.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

امور ثبتی ملک

امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما