درخواست صدور سند تک برگ برای ملک

درخواست صدور سند تک برگ برای ملک با مراجعه به اداره ثبت اسناد دنبال می شود در واقع

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در صورتی که افراد قصد تعویض سند قدیمی خود را به سند تک برگ داشته باشند در اینصورت

باید مدارکی تهیه گردد و از جمله مدارکی که باید تهیه گردد نقشه یو تی ام از عرصه ملک می

باشد و این نقشه تنها زمانی از جانب اداره ثبت اسناد مورد قبول قرار می گیرد که توسط یک

متخصصی مانند کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی تهیه و مهر و امضا

شود.

درخواست صدور سند تک برگ برای ملک

امروزه اسنادی که برای املاک صادر می شود از نوع سند تک برگ است این نوع اسناد ویژگی

و حسن های زیادی دارند از جمله دقت بالا،درج کامل اطلاعات مکانی،امنیت بالا،ثبت سیستمی

این سند، درج خوانا و کامپیوتری سند و غیره می باشد و مهم ترین ویژگی که این اسناد دارند

یو تی ام شدن نقشه ملک میباشد که نتیجه آن به دست آمدن موقعیت مکانی ملک و مساحت

و ابعاد آن با دقت بالا می باشد.

برای تهیه نقشه یو تی ام میتوان به کارشناس رسمی دادگستری مراجعه کرد. تهیه این نقشه

باید با دقت بالا انجام شود در صورتی که این نقشه با دقت پایین به دست بیاید به حریم و حدود

املاک و گذر های مجاور تعارض رخ می دهد پس تهیه این نقشه تنها توسط متخصصان با تجربه

امکان پذیر است.

در صورتی که حدود اربعه معلوم باشد وی با استفاده از تجهیزاتی همانند جی پی اس دو یا سه

فرکانسه گوشه های ملک را برداشت میکند و سپس ترسیم نقشه یو تی ام با استفاده از نرم

افزار اتوکد انجام می شود و با چاپ و مهر و امضا این نقشه قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد

بود همچنین لازم به ذکر است در صورتی که قصد انجام معامله دارید حتما ملک را با این سند

خریداری کنید.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

سند تک برگ

درخواست صدور سند تک برگ برای ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما