نمونه نقشه تفکیکی آپارتمان

نمونه نقشه تفکیکی آپارتمان

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قبل از اتمام ساخت و ساز اپارتمان لازم است مساحت دقیق هر واحد بر آورد شود. تا در نتیجه پیش خرید و پیش فروش واحد های آپارتمانی با اطمینان بالا انجام شود.

برای تهیه نقشه پیش تفکیک آپارتمان می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص به جهت تهیه نقشه تفکیک آپارتمان دوره های تخصصی گذرانده است.

تفکیک آپارتمان قبل از پایانکار

ممکن است قبل از اتمام ساخت و ساز آپارتمان اشخاص قصد پیش خرید و پیش فروش واحد های آپارتمانی را داشته باشند. در نتیجه به جهت انجام معامله مطمئن لازم است مساحت دقیق هر واحد معلوم شود.

به طور کلی معاملات پیش خرید واحد های آپارتمانی برای افراد سودمند است. زیرا قیمت واحد های آپارتمانی نیمه کاره از بهای واحد های تکمیل شده است. و دارای سند تک برگ کمتر تمام می شود. اما این قضیه زمانی صدق می کند. که معامله با مساحت حقیقی واحد های آپارتمانی انجام شود.

مساحت دقیق و واقعی هر واحد در سند تک برگ ملک درج می شود. و این سند با اتمام ساخت آپارتمان صادر می شود.

برای داشن معامله ای مطمئن و برای اینکه از انجام معامله ضرر و زیان نکرد. می توان به فردی متخصص مراجعه کرد. تا در نتیجه وی با انجام پیش تفکیک آپارتمان مساحت حقیقی هر واحد را به دست آورد.

بنابراین در صورتی که قصد انجام معامله پیش خرید و یا پیش فروش را دارید. برای اینکه از انجام معامله متضرر نشوید می توان به یک کارشناس رسمی دادگستری مراجعه کرد. وی پیش تفکیک آپارتمان را با استفاده از تجهیزات دقیق و مخصوصی انجام می دهد. و با برداشت متراژ و برآورد مساحت، نقشه پیش تفکیک را ترسیم می کند. با به دست آمدن این نقشه مساحت دقیق واحد آپارتمان معلوم می گردد و انجام معامله با اطمینان بالا ممکن خواهد بود.

تفکیک آپارتمان قبل از پایانکار

تفکیک آپارتمان قبل از پایانکار

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما