استعلام پلاک اصلی و فرعی و تهیه نقشه یو تی ام

استعلام پلاک اصلی و فرعی و تهیه نقشه یو تی ام به این منظور میبایست انجام شود که تا در نتیجه پلاک ثبتی ملک معلوم گردد تا بتوان سند رسمی برای ملک اخذ نمود. در واقع ممکن است سند ملک مفقود شده باشد و یا ازبین رفته باشد در این صورت لازم است استعلام پلاک ثبتی گرفته شود تا بتوان برای ملک سند رسمس از اداره ثبت اسناد اخذ نمود. برای انجام استعلام پلاک ثبتی ملک میتوان به کارشناس رسمی دادگستری مراجعه نمود.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

استعلام پلاک اصلی و فرعی و تهیه نقشه یو تی ام

در صورت از بین رفتن سند رسمی ملک هر چه زود تر لازم است اقدامات لازم انجام شود تا بتوان برای ملک سند رسمی اخذ نمود از آنجایی که پلاک ثبتی ملک نا معلوم است در نتیجه لازم است استعلام پلاک ثبتی ملک توسط یک متخصص همانند کارشناس رسمی دادگستری انجام شود.

برای انجام استعلام پلاک اصلی و فرعی ملک لازم است نقشه یو تی ام ملک تهیه شود. برای تهیه نقشه یو تی ام کارشناس از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده خواهد کرد و بعد از انجام برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام میشود. در نتیجه با تهیه نقشه یو تی ام موقعیت و حدود اربعه ملک با دقت بالا معلوم میشود.

در ادامه استعلام پلاک ثبتی ملک گرفته میشود و نقشه ثبتی ملک با توجه به موقعیت ملک معلوم مبشود. بعد از اینکه نقشه ثبتی مربوط به ملک مشخص شود در نهایت پلاک ثبتی مربوط به ملک معلوم میشود. در ادامه با ارائه مدارک در خواستی اداره ثبت اسناد در نتیجه سند تک برگ برای ملک صادر میشود. در واقع این اداره مدارکی را از جمله پلاک ثبتی ملک و نقشه یو تی ام را در خواست خواهد کرد در نتیجه سند تک برگ برای ملک صادر میشود.

مطالب مرتبط

استعلام پلاک ثبتی املاک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما