اخذ سند شش دانگ برای ملک توسط کارشناس حقوقی

اخذ سند شش دانگ برای ملک توسط کارشناس حقوقی ممکن میباشد در واقع افراد میتوانند اخذ سند تک برگ برای ملک خود را به یک فرد متخصص همانند کارشناس رسمس دادگستری بسپارند این متخصص میتواند امور ثبتی و امور فنی ملک را به خوبی انجام دهد.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

اخذ سند شش دانگ برای ملک توسط کارشناس حقوقی

به طور کلی  اسناد قدیمی یا همان اسناد دفترچه ای معایب بسیاری دارد و این اسناد معمولا نا خوانا هستند و حاوی اطلاعات جامع و کاملی نمیباشند و همچنین در این سند اطلاعات با دقت بالا درج نشده است و به واسطه وجود این اسناد مشکلات زیادی برای افراد به وجود می آید.

اما امروزه اسناد تک برگ جایگزین این اسناد شده اند و این اسناد کامپیوتری هستند و خوانا میباشند و در این اسناد اطلاعات با دقت بالا و به صورت کامل درج شده است و در این اسناد بر خلاف اسناد قدیمی تمامی اطلاعات فنی و مکانی در آن درج شده است.

بنابراین برای اینکه بتوان تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ را انجام داد لازم است به اداره ثبت اسناد مراجعه شود و مراحل تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ را انجام داد. افراد همچنین میتوانند تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ را به یک فردمتخصص همانند کارشناس رسمی دادگستری سپرد. این متخصص برای این تبدیل اقدام به تهیه نقشه یو تی ام خواهد کرد زیرا نقشه یو تی ام یکی از مدارک لازم برای اخذ سند تک برگ میباشد. به منظور تهیه نقشه یو تی ام ابتدا از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده میشود و در ادامه برداشت زمینی انجام می شود.

بعد از انجام برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام میشود این نقشه مهر و امضا شده قابل ارائه به همراه مدارک دیگر به اداره ثبت اسناد میباشد و در نتیجه میتوان سند تک برگ برای ملک اخذ نمود.

مطالب مرتبط

اخذ سند تک برگ برای ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما