تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود ملک و تهیه نقشه 1/2000 ام

تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود ملک و تهیه نقشه 1/2000 ام

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

جهت اخذ جواز ساخت از شهرداری لازم است مدارکی را تهیه نمود. و به شهرداری ارائه داد. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام 1/2000 است. و با تهیه این نقشه موقعیت دقیق ملک آشکار می شود. برای تهیه نقشه یو تی ام از وضع موجود ملک میتوان به یک فرد متخصص مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود عرصه شهرداری

اخذ جواز ساخت برای قانونی کردن ساخت و ساز لازم و ضروری می باشد. در واقع برای اینکه بتوان جواز ساخت را از شهرداری اخذ نمود. لازم است مدارکی را برای شهرداری تهیه نمود. و ارائه داد. بدون اخذ جواز ساخت انجام ساخت و ساز قانونی نخواهد بود. یکی از مدارکی که برای اخذ جواز ساخت لازم است تهیه نمود. نقشه یو تی ام وضع موجود ملک می باشد. و در نتیجه لازم است تهیه نقشه یو تی ام 1/2000 ام انجام شود. با تهیه این نقشه موقعیت، مساحت و حدود و همسایگی ملک معلوم می شود.

برای تهیه نقشه یو تی ام از وضع موجود ملک و تهیه نقشه یو تی ام 1/2000 ام می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای تهیه این نقشه ابتدا برداشت زمینی را انجام خواهد داد برای انجام برداشت زمینی از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود و مختصات یو تی ام کنج ها برداشت می شود در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام وضع موجود ملک انجام می شود و با جانمایی این نقشه بر روی نقشه 1/2000 ام انجام می شود و با تهیه نقشه یو تی ام 1/2000 و ارائه آن به شهرداری در نتیجه جواز ساخت برای ملک صادر می شود و ساخت و ساز به صورت قانونی پیش میرود.

تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود عرصه شهرداری

تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود عرصه شهرداری

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما