ارجاع کلیه کار های ثبتی ملک در اداره ثبت تهران

ارجاع کلیه کار های ثبتی ملک در اداره ثبت تهران  به فردی آگاه و متخصص در امور ثبتی می

توان سپرد در واقع فردی مانند کارشناس رسمی دادگستری می تواند امور ثبتی ملک را به

خوبی انجام دهد و به اتمام برساند. یکی از این امور که با مراجعه به اداره ثبت اسناد انجام

می گیرد اخذ سند تک برگ از اداره ثبت اسناد می باشد.

ارجاع کلیه کار های ثبتی ملک در اداره ثبت تهران

اسناد قدیمی معایب بسیاری دارند و در نتیجه اسناد تک برگ به وجود آمدند و این اسناد دقت

بالایی دارند و در آن اطلاعات با دقت بالا درج میشود. افرادی که سندی قدیمی دارند برای اینکه

بتوانند این تبدیل سند را انجام دهند می توانند به اداره ثبت اسناد مراجعه نمایند.

برای انجام این امور در اداره ثبت اسناد ابتدا لازم است در خواست اخذ سند تک برگ را داد و

سپس برای اخذ این سند مدارک را تهیه نمود و به اداره ثبت اسناد ارائه داد و بعد از طی شدن

روند اداری سند تک برگ صادر می گردد. در این مواقع برای انجام امور ثبتی می توان کلیه این

امور را به کارشناس رسمی دادگستری سپرد و یا به عبارت دیگر وکالت انجام این امور را به این

متخصص واگذار کرد. این متخصص همچنین می تواند نقشه یو تی ام را برای ملک تهیه نماید

به منظور تهیه این نقشه از تجهیزات و روش های تخصصی بهره خواهد برد و با دقت بالایی

برداشت مختصات یو تی ام را از کنج ها انجام خواهد داد. این متخصص برای برداشت مختصات

یو تی ام از تجهیزاتی همانند جی پی اس دو فرکانسه بهره خواهد برد تا با دقت بالا برداشت

مختصات انجام شود. سپس نقشه یو تی ام بر طبق این اطلاعات به دست آمده انجام میشود

و این نقشه چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام امور ثبتی ملک

ارجاع کلیه کار های ثبتی ملک در اداره ثبت تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما