کارهای ثبتی ملک برای انجام امور اداری ثبت و شهرداری

کارهای ثبتی ملک برای انجام امور اداری ثبت و شهرداری را می توان به فردی متخصص

سپرد تا در نتیجه این امور ثبتی ملک در اداره ثبت اسناد و شهرداری انجام شود در واقع

افراد از آنجایی که آگاهی کافی برای انجام امور ثبتی ملک را ندارند میتوانند برای انجام

این امور به کارشناس رسمی دادگستری مراجعه نمایند در نتیجه این متخصص این امور

را در اداره ثبت اسناد و شهرداری انجام شود.

کارهای ثبتی ملک برای انجام امور اداری ثبت و شهرداری

به طور کلی ممکن است افراد قصد انجام ساخت و ساز در ملک خود را داشته باشند

در این صورت می بایست جواز ساخت از شهرداری اخذ شود در واقع بدون اخذ جواز

ساخت از شهرداری نمی توان به صورت قانونی ساخت و ساز را در ملک انجام داد

همچنین لازم است پس از انجام ساخت و ساز پایانکار از شهرداری اخذ شود.

بطور کلی از آنجایی که افراد تجربه و آگاهی کافی برای انجام امور ثبتی در شهرداری

را ندارند می توانند کلیه این امور را به فرد آگاه به این امور همانند کارشناس رسمی

دادگستری بسپارند

در واقع این متخصص برای انجام این امور ابتدا به شهرداری مراجعه خواهد کرد و

سپس مدارک در خواستی شهرداری را تهیه خواهد کرد در واقع یکی از مدارکی

که شهرداری از افراد در خواست میکند نقشه یو تی ام دو هزارم است این متخصص

صلاحیت لازم برای تهیه این نقشه را دارد برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا

سه فرکانسه بهره خواهد برد و سپس بعد از اتمام برداشت زمینی ترسیم نقشه یو

تی ام با اتوکد انجام میگیرد در ادامه این نقشه بر روی نقشه دو هزارم جانمایی می

گردد و به همراه مدارک دیگر به شهرداری ارائه می شود در نتیجه جواز ساخت صادر

می گردد.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام امور ثبتی ملک

کارهای ثبتی ملک برای انجام امور اداری ثبت و شهرداری

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما