محاسبه آنلاین هزینه نقشه برداری

محاسبه آنلاین هزینه نقشه برداری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه utm امروزه از جانب ادارات دولتی در خواست می گردد. از جمله این ادارات اداره ثبت اسناد، شهرداری، اداره منابع طبیعی و .. می باشد. و به دلایل مختلف با مراجعه به این ادارات در خواست می شود. برای تهیه نقشه یو تی ام می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص به جهت تهیه نقشه یو تی ام از تجهیزات و نرم افزار های تخصصی نقشه برداری استفاده خواهد کرد. که محاسبه آنلاین هزینه نقشه برداری با تماس با کارشناسان ما امکان پذیر است.

تهیه نقشه یو تی ام utm

نقشه یو تی ام از جانب ادارات و سازمان های مختلف در خواست می گردد. از جمله این ادارات شهرداری می باشد.

شهرداری برای صدور جواز ساخت مدارک و نقشه هایی را در خواست خواهد کرد. این نقشه ها به نقشه های مصوب شهرداری معروف هستند و در موقعیت های مختلف ممکن است هر یک از این نقشه ها در خواست کردد یکی از این نقشه ها نقشه یو تی ام دو هزارم است.

در واقع قبل از آغاز هر ساخت و سازی لازم است مدارکی را تهیه نمود و به شهرداری ارائه داد تا در نتیجه جواز ساخت صادر شود. بدون اخذ این جواز انجام ساخت و ساز به صورت قانونی ممکن نخواهد بود.

همچنین به جهت تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ لازم است مدارکی را تهیه و به اداره ثبت اسناد ارائه داد از جمله این مدارک نقشه یو تی ام می باشد.

برای انجام نقشه برداری و تهیه نقشه یو تی ام می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود این متخصص برای تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده و در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. با تهیه این نقشه مساحت، ابعاد و موقعیت دقیق ملک حاصل می شود.

تهیه نقشه یو تی ام utm

تهیه نقشه یو تی ام utm

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما