قیمت عکس هوایی سازمان نقشه برداری

قیمت عکس هوایی سازمان نقشه برداری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انجام تفسیر عکس هوایی برای تهیه تامین دلیل کاربرد دارد. از جمله مواقعی که لازم است تفسیر عکس هوایی انجام شود. زمانی است که حدود اربعه ملک بر روی زمین به هم بریزد. و اختلافات ملکی به وجود آید. در نتیجه لازم است برای انجام جانماییی ملک تفسیر عکس هوایی انجام شود. به جهت انجام تفسیر و بررسی عکس هوایی می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. در نتیجه به جهت تهیه عکس هوایی می توان به سازمان نقشه برداری مراجعه نمود. و عکس هوایی را برای تفسیر عکس هوایی تهیه خواهد کرد.

تفسیر و بررسی عکس هوایی کارشناس رسمی

جانمایی ملک زمانی لازم است انجام شود. که مالکین اراضی مجاور بر سر حدود و مرز ها به اختلافاتی بر بخورند. در واقع ممکن است دیوار کشی ملک بر روی زمین از بین برود. در نتیجه به حدود ملک تعارض شود. و مرز های املاک به هم بریزد. در نتیجه لازم است تامین دلیلی با انجام تفسیر عکس هوایی تهیه شود. و به مراجع قضایی ارائه گردد.

تفسیر عکس هوایی توسط یک مفسر و متخصصی مانند کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی ممکن است. این متخصص برای تفسیر عکس هوایی ابتدا عکس هوایی را با توجه به سال عکسبرداری تهیه خواهد کرد. سپس با استفاده از استریوسکوپ و نرم افزار های مخصوصی تفسیر و بررسی عکس هوایی را آغاز خواهد کرد. در صورتی که هدف تشخیص سابقه احیا در اراضی باشد. بعد از تشخیص یک گزارش تهیه خواهد کرد. تا مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی باشد. اما در صورتی که تفسیر با هدف حل اختلافات بر سر حدود ملک باشد کارشناس با تشخیص حدود اربعه و جانمایی آن بر روی زمین چهارگوشه ملک را مشخص خواهد کرد در ادامه نیز نقشه یو تی ام را تهیه خواهد کرد تا قابل ارائه به مراجع قضایی باشد.

تفسیر و بررسی عکس هوایی کارشناس رسمی

تفسیر و بررسی عکس هوایی کارشناس رسمی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما