درخواست صدور سند مالکیت تک برگ

درخواست صدور سند مالکیت تک برگ برای املاکی که دارای سند قدیمی دفترچه ای

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

می باشد بایستی به اداره ثبت اسناد ابلاغ گردد. سپس مدارک و اطلاعاتی از ملک و

مالک در اختیار این اداره قرار بگیرد تا در نتیجه سند تک برگ صادر گردد و نقشه یو تی

ام یکی از مدارک مورد نیاز است که می بایست با دقت بالایی به دست آید. تهیه این

نقشه تنها با مهر و امضا فرد معتبر مثل کارشناس رسمی دادگستری مورد قبول برای

امور ثبتی است.

درخواست صدور سند مالکیت تک برگ

قبل از اینکه اسناد تک برگ به وجود بیایند اسنادی با نام دفترچه ای و یا منگوله دار

وجود داشتند. امروزه نیز هنوز املاک دارای سند قدیمی وجود دارند که مالکین آنها

هنوز سند جدید تک برگ اخذ نکرده اند.

پس از اینکه سند تک برگ به وجود آمد افراد موظف شدند که بعد از سال ۱۳۹۰ هر

معامله ی ملکی که انجام می گیرد با وجود سند تک برگ انجام شود و در صورتی

که ملک دارای سند قدیمی است ابتدا تعویض سند انجام شود و سپس معامله

انجام شود.

پس در صورتی که قصد انجام معامله ملکتان با سند دفترچه ای دارید ابتدا باید در

خواست صدور سند مالکیت تک برگ دهید. سپس می بایست نقشه یو تی ام را

با کیفیت بالا با مراجعه به یک کارشناس رسمی دادگستری تهیه نمایید.

این متخصص برای تهیه این نقشه گوشه های عرصه ملک را با استفاده از جی

پی اس و یا سه فرکانسه برداشت خواهد کرد. سپس نقشه یو تی ام را ترسیم

و سپس چاپ و مهر و امضا خواهد کرد.

مهر و امضای این کارشناس به نقشه ارزش می دهد. اداره ثبت این اطلاعات به

دست آمده از نقشه یو تی ام را در سیستم کاداستر ثبت می کند و سپس سند

تک برگ را صادر خواهد کرد.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

سند تک برگ

درخواست صدور سند مالکیت تک برگ

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما