درخواست صدور سند مالکیت تک برگ برای ملک

درخواست صدور سند مالکیت تک برگ برای ملک به منظور اخذ سند تک برگ توسط

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مالک انجام میشود در صورتی که مالک بخواهد سندتک برگ برای ملک اخذ کند باید

درخواستی به اداره ثبت بدهد و اداره ثبت برای صدور سند تک برگی مدارکی را از

مالک درخواست میکند که مالک موظف است این مدارک را تهیه کند و به اداره ثبت

ارائه دهد.

درخواست صدور سند مالکیت تک برگ برای ملک

از جمله مدارکی که مالک برای اخذ سند تک برگ باید به اداره ثبت ارائه دهد نقشه

یو تی ام ملک میباشد در واقع نقشه یو تی ام به این منظور تهیه میشود که مساحت

و موقعیت دقیق ملک مشخص شود.

اگر مالک بخواهد برای ملک نقشه یو تی ام تهیه کند،می تواند به کارشناس رسمی

دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه کند و برای تهیه نقشه یو تی ام کار

شناس با استفاده از تجهیزات نقشه برداری،مختصات گوشه های ملک را برداشت

می کند و سپس نقشه یو تی ام ملک را تهیه و ترسیم می کند و سپس نقشه را

چاپ کرده و آن را مهر و امضا می کند،این نقشه با مهر و امضای کارشناس رسمی

دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی اعتبار مییابد و مالک با استفاده از نقشه یو

تی ام تهیه شده از ملک خود می تواند به اداره ثبت مراجعه کرده و برای ملک سند

تک برگ دریافت کند.

سندهای تک برگی مزیت های بسیاری دارند بطور مثال در اسناد تک برگ اطلاعات

حقوقی و اطلاعات فنی وجود دارد و این سند با مساحت و موقعیت دقیق که در

سیستم مختصات یو تی ام بدست آمده است تهیه میشود و در صورت اخذ سند

تک برگ مرزهای ملک مشخص می باشد و در این صورت املاک مجاور نمیتوانند

به حدود ملک تجاوز کنند.

اسناد تک برگی به طور سیستمی و خوانا می باشد اما اسناد قدیمی چون به

صورت دستی می باشد ممکن است به مرور زمان از بین رفته و ناخوانا شود.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

سند تک برگ

درخواست صدور سند مالکیت تک برگ برای ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما