خانه / امور ثبتی ملک / ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک اداره ثبت مناطق ۲۲ گانه

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک اداره ثبت مناطق ۲۲ گانه

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک اداره ثبت مناطق ۲۲ گانه تهران به کارشناس رسمی

دادگستری ممکن است. در واقع برای انجام امور ثبتی ملک مثل اخذ سند تک برگ

به یک سری مدارک نیاز می باشد که مالک برای تهیه آن باید به کارشناس رسمی

دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی که متخصص این کار می باشد مراجعه کند .

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک اداره ثبت مناطق ۲۲ گانه

از کارهای ثبتی ملک که مربوط به اداره ثبت می باشد، اخذ سند تک برگ می باشد،

برای اخذ سند تک برگ باید نقشه یو تی ام ملک تهیه شود و به اداره ثبت ارائه داده

شود، در واقع نقشه یو تی ام به منظور مشخص شدن مساحت دقیق ملک و هم

چنین تعیین موقعیت ملک تهیه می شود تا مساحتی که در سند تک برگ درج می

شود با دقت بالایی تهیه شده باشد.

در واقع با تهیه نقشه یو تی ام موقعیت ملک با دقت بالایی تعیین شده و این نقشه

به اداره ثبت ارائه داده می شود تا اداره ثبت برای ملک سند تک برگ صادر کند و

برای تهیه نقشه یو تی ام، مالک باید به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری

یا امور ثبتی مراجعه کند و کارشناس برای تهیه نقشه یو تی ام گوشه های ملک را

برداشت کرده و مختصات یو تی ام ملک را بدست می آورد و سپس نقشه یو تی ام

ملک را با نرم افزار های مخصوص ترسیم میکند و در نهایت نقشه را مهر و امضا کرده

تا دارای اعتبار شود. مالک با داشتن این مدرک می تواند به اداره ثبت مراجعه کرده

و نقشه یو تی ام را به اداره ثبت ارائه دهد و در این صورت برای ملک سند تک برگ

صادر می شود .

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی 

انجام امور ثبتی ملک

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک اداره ثبت مناطق 22 گانه

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حمیدرضا شاهسوند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126074952
شماره ثابت: 02166398316
شماره فکس: 02144280918

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

ارجاع کلیه کار های ثبتی ملک در اداره ثبت تهران

ارجاع کلیه کار های ثبتی ملک در اداره ثبت تهران

ارجاع کلیه کار های ثبتی ملک در اداره ثبت تهران  به فردی آگاه و متخصص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *